onsdag 15 september 2010

Hippiehäng

Oh yes, du läste rätt - förra helgen anordnade de goda smålandsgrannarna Josef o Cajsa göttigt hippiehäng med grillning av grönsaksspett, bål, hippies, höganäsfolk, hipsters, utbyteskineser, feta dublåtar, sunkiga vinylskivor, vattenpipor, alkoholhaltiga drycker, och allmänt goda vibbar som sig bör! Själv lagade jag mitt eget käk (delvis eftersom att jag inte hade koll på att det skulle vara så hög andel awesome vegfolk med i bilden)... På grillen hamnade ett välsmakande tzayspett och i ugnen hamnade potatis, morötter, pumpafrön, mejram, rödbetor, lök, selleri, palsternackor, olja, salt och peppar. Good tings!

2 kommentarer:

  1. ojojoj...Frank tycker det där ser väldigt lyxigt ut. Skulle inte tacka nej till det där.

    SvaraRadera
  2. Frank: Hur är det med dig, min lurviga vän? Hoppas allt är fint.. tzay är riktigt gott, o även om det inte är billigt tycker jag lätt att det kan vara värt på väl valda tillfällen.. vem vet, snart kanske du o jag sitter o mumsar på vars ett spett :) ta hand om dig!

    SvaraRadera