lördag 25 augusti 2012

Saknar du inget?

Titt som tätt får jag frågor som "saknar du inget som vegan?", "saknar du inte tacos? Eller hamburgare". Och svaret är givetvis nej. Jag saknar inte hamburgare, jag äter hamburgare. Och då menar jag inte att jag nafsar lite på burgarbröd utan något i, nejnej jag gör feta dubbelburgare med göttiga dressingar och topping.
Idag jobbade jag och två andra finisar på ett filmprojekt och när det vankades lunch hade vi inte supermycket tid till att stå i köket. Men vi rostade frisco hamburgerbröd, bredde på avokado, curryketchup (för att det är gött och tyskt) samt en dressing på coops äggfria majonnäs, ketchup och bostongurka. Släng in nystekta sojaburgare från Veggo/Hälsosport, sallad och tunt skivade små söta tomater och bygg dig ett burgartorn. Så slipper du sakna.

1 kommentar:

  1. Får också höra det ofta. Det finns ju så mycket gott! Älskar sojakorven och sojafärsen. Korvgrytan, grillturen, köttbullarna, tacosen m.m blir ju så himla god!

    SvaraRadera